-
BORROWED CAPITAL IN COMPANIES OPERATING IN BRANCH PURCHASING GROUPS
23 (2/2016) Grzegorz ZIMON -
DIAGNOSIS OF THE SITUATION OF FAMILY BUSINESS IN POLAND
23 (2/2016) Beata ŚLUSARCZYK, Magdalena BARYŃ -
DZIAŁANIA PODEJMOWANE W ZAKRESIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO
23 (2/2016) Renata BIADACZ, Alfred SZYDEŁKO -
IDENTYFIKACJA PROCESU ZAOPATRZENIA W SYSTEMIE LOGISTYCZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLU DETALICZ-NEGO WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO
23 (2/2016) Zdzisław JEDYNAK -
INCREASING THE POTENTIAL FOR COMMERCIALISATION OF INNOVATION AND RESEARCH RESULTS WITHIN POLISH UNIVERSITIES
23 (2/2016) T. Bartosz KALINOWSKI -
NUTRITION VALUE LABELING ON FOOD PACKAGING – RESEARCH WITH USE OF INFORMATIVE TECHNOLOGY TOOLS
23 (2/2016) Agnieszka KAWECKA -
RAPORTY CSR A EMPLOYER BRANDING
23 (2/2016) Jolanta RUBIK, Łukasz SZYDEŁKO -
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA POLSKICH DROGACH W 2013 ROKU
23 (2/2016) Katarzyna CHUDY-LASKOWSKA, Joanna WOŹNIAK, Beata WELCZ -
THE INFLUENCE OF MOTION PATH ROAD TRAINS ON THE GEOMET-RICAL PARAMETERS OF ROAD JUNCTIONS
23 (2/2016) Николай ШКИТ -
WCZEŚNIEJSZA ZNAJOMOŚĆ MARKI SPONSORA JAKO DETERMINANTA OSIĄGANYCH PRZEZ NIEGO EFEKTÓW W OBSZARZE BRAND EQUITY
23 (2/2016) Rafał MATCZYŃSKI -
WYKORZYSTANIE METOD AUTOMATYZACJI TEKSTU W ANALIZIE OPINII KONSUMENCKICH
23 (2/2016) Anna GŁADYSZ -
WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W OBLICZU ZMIAN – ANALIZA PRZYPADKU
23 (2/2016) Joanna STUGLIK -
ZMIANY W POWIADAMIANIU RATUNKOWYM W POLSCE – SALDO KORZYŚCI I DEFICYTÓW
23 (2/2016) Stanisław J. RYSZ