- 
                            
BORROWED CAPITAL IN COMPANIES OPERATING IN BRANCH PURCHASING GROUPS
23 (2/2016) Grzegorz ZIMON - 
                            
DIAGNOSIS OF THE SITUATION OF FAMILY BUSINESS IN POLAND
23 (2/2016) Beata ŚLUSARCZYK, Magdalena BARYŃ - 
                            
DZIAŁANIA PODEJMOWANE W ZAKRESIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO
23 (2/2016) Renata BIADACZ, Alfred SZYDEŁKO - 
                            
IDENTYFIKACJA PROCESU ZAOPATRZENIA W SYSTEMIE LOGISTYCZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLU DETALICZ-NEGO WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO
23 (2/2016) Zdzisław JEDYNAK - 
                            
INCREASING THE POTENTIAL FOR COMMERCIALISATION OF INNOVATION AND RESEARCH RESULTS WITHIN POLISH UNIVERSITIES
23 (2/2016) T. Bartosz KALINOWSKI - 
                            
NUTRITION VALUE LABELING ON FOOD PACKAGING – RESEARCH WITH USE OF INFORMATIVE TECHNOLOGY TOOLS
23 (2/2016) Agnieszka KAWECKA - 
                            
RAPORTY CSR A EMPLOYER BRANDING
23 (2/2016) Jolanta RUBIK, Łukasz SZYDEŁKO - 
                            
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA POLSKICH DROGACH W 2013 ROKU
23 (2/2016) Katarzyna CHUDY-LASKOWSKA, Joanna WOŹNIAK, Beata WELCZ - 
                            
THE INFLUENCE OF MOTION PATH ROAD TRAINS ON THE GEOMET-RICAL PARAMETERS OF ROAD JUNCTIONS
23 (2/2016) Николай ШКИТ - 
                            
WCZEŚNIEJSZA ZNAJOMOŚĆ MARKI SPONSORA JAKO DETERMINANTA OSIĄGANYCH PRZEZ NIEGO EFEKTÓW W OBSZARZE BRAND EQUITY
23 (2/2016) Rafał MATCZYŃSKI - 
                            
WYKORZYSTANIE METOD AUTOMATYZACJI TEKSTU W ANALIZIE OPINII KONSUMENCKICH
23 (2/2016) Anna GŁADYSZ - 
                            
WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W OBLICZU ZMIAN – ANALIZA PRZYPADKU
23 (2/2016) Joanna STUGLIK - 
                            
ZMIANY W POWIADAMIANIU RATUNKOWYM W POLSCE – SALDO KORZYŚCI I DEFICYTÓW
23 (2/2016) Stanisław J. RYSZ