Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.

Wyłącz komunikat

 
 

Logowanie

Logowanie za pomocą Centralnej Usługi Uwierzytelniania PRz. Po zakończeniu pracy nie zapomnij zamknąć przeglądarki.

Modern Management Review (dawna nazwa: Zarządzanie i Marketing)

Modern Management Review
(dawna nazwa: Zarządzanie i Marketing)
19 (4/2012), DOI: 10.7862/rz.2012.zim.21

Разработка форм управления качеством транспортных услуг

Dmytro Ingatenko

DOI: 10.7862/rz.2012.zim.21

Streszczenie

Определен порядок разработки форм управления качеством транспортных услуг, с учетом особенностей получения информации о ситуации, прогноза ее развития и диагностики, а также анализа результатов на основе коллективной экспертной оценки.

Pełny tekst (pdf)

Literatura

[1] Громов Н.Н., Персианов В.А., Управление на транспорте, Изд.Транспорт, Москва 2008
[2] Мишин В. М., Управление качеством: Учебник.— 2-е изд. перераб. и доп, Изд. ЮНИТИ-ДАНА, Москва 2005
[3] Фрейдина Е.В., Исследование систем управления, Изд. «Омега – Л», Москва 2008

Podsumowanie

TYTUŁ:
Разработка форм управления качеством транспортных услуг

AUTORZY:
Dmytro Ingatenko

AFILIACJE AUTORÓW:
Katedra Prawa Transportowego i Logistyki Narodowego Uniwersytetu Transportu w Kijowie, Ukraina.

WYDAWNICTWO:
Modern Management Review
19 (4/2012)

SŁOWA KLUCZOWE:
транспорт

PEŁNY TEKST:
http://doi.prz.edu.pl/pl/pdf/zim/22

DOI:
10.7862/rz.2012.zim.21

URL:
http://dx.doi.org/10.7862/rz.2012.zim.21

PRAWA AUTORSKIE:
Politechnika Rzeszowska

POLITECHNIKA RZESZOWSKA im. Ignacego Łukasiewicza; al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
tel.: +48 17 865 11 00, fax.: +48 17 854 12 60
Administrator serwisu: